lizabella's blog

welcome to my blog

  • ۰
  • ۰

بهترین راه برای از بین بردن جای زخم چیست؟ راه های زیادی برای از بین بردن جای زخم وجود دارد، و انواع مختلفی از اسکار وجود دارد، زیرا این دارو است، اسکارهای مختلف 秀碧除疤膏 مختلف حذف استفاده می کنند، این موثرترین است.

5 راه برای از بین بردن جای زخم

1. لیزر درمانی

اصل: با تغییر ویژگی های فوکوس لیزر، نقطه لیزر تبدیل به یک نقطه می شود و سپس از مولد الگو برای اسکن صحنه مطابق با یک الگوی خاص استفاده می شود، به طوری که گرمای بالای ایجاد شده توسط نقطه لیزر در یک لحظه حذف می شود. بافت هدف در محدوده اسکن

معایب: فقط می تواند پوست برآمده را از بین ببرد، نمی تواند مناطق فرو رفته را پر کند. استفاده نادرست از لیزر همچنین می تواند اسکارهای جدید یا لکه های ناهموار ایجاد کند.

2. تزریق پروتئین اتصال دهنده کلاژن

چگونه کار می کند: با استفاده از یک کلاژن گاوی بسیار تصفیه شده با یک ماده بی حس کننده، به داخل درم تزریق می شود تا بدن بتواند کلاژن را حل کند.

معایب: آلرژی، تست آلرژی باید قبل از جراحی انجام شود.

3. تزریق چربی

چگونه کار می کند: چربی با جراحی از قسمت دیگری از بدن برداشته می شود، تمیز می شود و به جای زخم تزریق می شود تا چربی اسکار رشد کند.

معایب: در حال حاضر پیوندهای چربی نرخ بقای کمی دارند و به پیوندهای متعدد نیاز دارند.

4. روش لایه برداری شیمیایی

اصل: عوامل آزمایش شیمیایی مختلف مانند اسید کربولیک، تری کلرواستیک اسید یا اسید هیدروکسی آ به سطح پوست تحت درمان با اسکار اعمال می شود تا لایه بالایی برخی از سلول های بافت پوست برداشته شود. و پوست های لطیف ظاهر می شوند.

معایب: می تواند رنگدانه پوست را تغییر دهد، بیشتر رنگ زرد اعمال نمی شود.

5. مالیدن پوست

اصل: یک مبرد را در قسمت بی حس ناحیه آسیب دیده بمالید و سپس از یک ابزار چرخشی برای صاف کردن سطح پوست استفاده کنید.

معایب: خونریزی و درد آسان، پوست خشن، پوست تیره پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب.

اسکارها فقط قابل ترمیم هستند نه از بین بردن.

پشتیبانی تخصصی

اول از همه، باید روشن کنیم که اسکار نتیجه تحقیقاتی نهایی ترمیم زخم است و تنها می توان آن را تا حد امکان کوچک و پنهان کرد و نمی توان همزمان آن را پاک کرد. به عنوان مثال، اگر اسکار فقط در داخل و اطراف پوست ایجاد شده باشد، می‌توانید موقعیت کاری را تغییر دهید تا نامرئی شود، یا شرکت می‌تواند روش‌های آموزشی را برای نامرئی کردن آن بیاموزد. بنابراین، گفتن اینکه ترمیم بافت اسکار صحیح است، اما برداشتن اسکار نادرست است. اکنون در بسیاری از تبلیغات در کشور ما می گویند که با یک ضربه انگشت می توان لکه ها را صاف کرد و یا با برخی فیزیوتراپی های سنتی کاملاً از بین رفت که غیرواقعی است.

  • ۰۰/۱۱/۰۶
  • lizabella zd

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی